onsdag 30. november 2011

dagane fyke! :D

Har hatt ei fantastiske veka! På søndag var me ute og prøvde vannski! og knebrett, og biscuit, det gjekk heilt kanonbra, var utruleg kjekt! Traff på ei gruppe med backpakkers frå ulike land også, som ble med oss med vannski, og andre ting. Nokon av dei var utruleg dyktige medan andre ikkje så dyktige. Men me hadde alle det veldig kjekt, og var ei koselige familiestund! :D Så har me hatt nokre flotte dagar, med sol, og deilig varme. Oppe tidleg nokre av dagane, mens andre dagar kunne eg sova til 8 :D Ute å fore kalvar, og dehorning them, sette øyremerker i øyrene og sende dei avgårde vekk! Melke mange kyr, og faceplante mellom steinar :) Det er allerede torsdag, og ska reisa opp til Ashburton seinare idag! Der eg skal møta andre trainees på eit seminar, før me skal på mini olympics, noko som er mange ulike oppgaver som ein skal gjera, og konkurrera med andre :)

Har også fått vore ute å shoppa litt, og vente på å få bankkort i posten slik at eg kan ta ut penger og faktisk ha noko å rutte med... Idag har eg fri, så då passe det å oppdatera bloggen! Er fri slik at eg kan reise. Så er no ferdig pakka, og nesten klar. Må til banken å ta ut noko penger, men uten om det så blir det tipp topp! :)

Igår er første dagen eg har klart å ha det på nivå 8 som er det nivået gutane er på med melking, å framleis stå med brua der kyrne kjem på. Gjekk nesten ikkje av matta, og hadde ingen tomme hull, eller plasser der det ikkje var kyr på. Så det betyr at eg også fekk til å arbeidda med kontrollpanelet samtidig som eg melka! :)

Skal bli godt med ein biltur nå, sjå noko av landet :) Møta nye mennesker og ha det kjekt!

Cafeteria!

Pakke klart i båten og Jordie står å passer på! :D

Scott, faren sjølv tar seg ein god tur! 

Oppe på ei ski, er vanskeligare enn kva det ser ut til! 

Sam og Jordie!

Nydelig landskap oppe med lake Rocksfort

På veg heimover, etter ein kanon dag! 

Zoe og Lucy Lu i vinden :D

Driving the boat! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar