onsdag 9. november 2011

Under 24 timer igjen!!!!! :D

Imorgon på denne tida er me på flyet! Reise frå Etne ikveld med nattbuss, så blir det flytog og fly frå Oslo til København 10.05 !! Å herregud, eg gler meg !!!!!! :DDD men har likevel ikkje klart å pakka endå, så nå er pakkinga i full gong, men har heldigvis ingen andre ærend idag! Så får eg bare håpa eg er ferdig pakka til bussen går.

Blir ein lange flytur, skal først innom København, så derfrå til Dubai.. Overnatter i Dubai, før me så fyke til Christchurch, frå Christchurch til Invercargill, der familien skal stå å venta på meg. Alt i orden, har til og med heimreisedato, er heime i Etne igjen rundt morgonen den 3 juni, iallefall slik det ser ut nå! :)

Herlighet skal bli merkelig å reise så langt aleina for første gong, var nå heldigvis to andre frå Noreg som skal på same flyet så då kan me passe litt på kvarandre! Men nå må eg verkeleg forta meg å pakka, elles blir eg aldri ferdig! :P

Herleghet!!!! NEW ZEALAND! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar