fredag 18. november 2011

Norsk melkesjokolade e digg ! xD


Akkurat nå savne eg Norsk melkesjokolade, og norsk, Norvegia, tine Kvitost! det e ordentlig digg. Har hatt ei flott veka, og introdusert folket her nede for brunost, der det kom mange rare ansiktsutrykk, men ein av dei var veldig open for det og vil gjerne ha det igjen. Har og lovd han komla om eg klarar å laga det. Hjelp. Ellers e det blitt lagt parkett på baderomsgulvet, me har gjort melkeprøvar på 950 kyr (i Noreg syns me det er eit slit når det er 20 kyr)... Her var det eit strev, og meine framleis at det er fabrikk arbeidd, men det er ganske moro. Og er ting som eg har vore borti før, bare i større skala. Det besta var då etter siste melkeprøvane, fekk me deilige frukost, med egg og bacon, og mykje anna som eg ikkje har smakt før. Mora til Scott var der og lagde mat til alle arbeidarane og det var kanon! :D

Her om dagen leverte eg ut små eventyrsjokolade til kvart familiemedlem, og me hadde eventyr stund på engelsk. Eller norske eventyr blei oversatt til norsk. Det var fantastisk. Ein sånn liten melkesjokolade kunne engasjera ein heil familie. Så passa lenge! Ganske tøft. Har også funne ut at me har mange fordelar som mange her nede ikkje har. Nokon av dei veit eingong ikkje kvar Noreg ligge, og spør meg heile tida om eg er frå Nederland.. Men som sagt med at me ligg så sentralt i Europa er det lett for oss å reisa, nokon av dei som er her har ikkje eingong vore utanfor Sør - Øya. Og blei utruleg fascinert av å høyra om England, og ting som gjekk an å gjera der. 

Har allereie klart å komma ganske godt inn i rutinane og det bare på eit par dagar. No køyre eg aleina avgårde og fôre kalvar, og arbeidde ein del aleina. Seinare kan eg begynna å gå på Rugby treningar håpe eg! det ska bli kanon. Så er det nokon her som er veldig villige til å hjelpa meg å finna aktivitetar å gjera på. Men ikveld  var det berre Wii speling med ungane, kanon gøy, men blei jo slått ned i støvlane! :D Trur det er det eg har vore dårlegast på til nå av alle tingene eg har prøvd! :P

1 kommentar:

  1. Ser ut så du storkose deg, og eg e kjempe misunnelig! Virke kjempe spennande å bu i et anna land såpass lenge! Håpe du har de bra og får månge kjekke opplevelsar:)

    SvarSlett