mandag 14. november 2011

Vaken! :)

Trudde liksom at eg skulle vera så tøff og at kroppen ikkje skulle vera sliten, men neida, sovna og sov 20 timar, før eg så hadde middag og sov litt til.. Fekk liksom ikkje gjort noko før mandagen.. Då var me til Balclutha og handla ein del ting, støvlar og regnkledde og sånt. Opna bankkonto, og fekk nytt simkort. Så var det middag med familien og planlegging av ulike ting.

Så kom tysdagen, opp og tok meg ein dusj, så var det endelig igang med litt arbeid. På tide å bli Thrown into the deep, som di seie her, så er det sink or swim! Eg prøve heila tida å fortsetja å svømma! :) Først var det igong med å separera kalvar, slik at nokon framleis skulle gå på melk, medan resten var ferdig med det. Så fekk eg kjøra kjapp opplering i firhjulingen.. (FIRHJULING JA) Viktig redskap her på gården. Så var det litt kjøring opp og ned, før eg henta kalvematerar og föra ca 150 - 200 kalvar (ikkje bare litt) :P Så fekk eg også hjelpa til å jaga litt kyr inn i ein spesialinnhegning, før dei satte ei tuberkulose sprøyta i dei. Etter det var det opp til Cowshed for å bli vant til det. Altså fjosen. Der var det rett på melking av kyr, og nei det er ikkje likt som i Noreg.

Fortalte oppleringsgutten min at me melka 20 kyr, og han trudde me brukte ti minutt... Her får dei alle kyrne opp i ein karussell som tar 50 kyr per runde, så er det berre å setta på kopper.. Det var veldig nytt, og litt spennande, fekk også kjøra litt bil sånn innimellom, og her kjøre dei på feil sida. Det er kjekt kor snille og hjelpsamme alle er, og dei seie alle at eg kjeme til å passe fort inn, håpe det er sant :)

Skal få tatt nokre bilete og legge ut! Er utruleg tøffe område! Ein treng firhjuling eller motorsykkel for å komme seg rundt her!

Har vore noken utrulege første dagar, og blir berre heven uti på djupna, noko som er skummelt men kjekt! :) så får me berre sjå om me fortsette å svømma eller om eg byrjar å synke!! har det iallefall kjekt mens eg gjere det!  Får berre ta ein dag som den kjeme, så får me sjå korleis det går! :)

2 kommentarer:

  1. :D klare kje å laga større smilefjes... så du får ta de som giagantiskt/stort/kjempe/stort/støsta! smiletrynet du kan få, akk sånn som de om komme nå :D krakra ;)

    SvarSlett