torsdag 24. november 2011

Folket her nede !

Kanskje eg skulle sagt litt om personane her nede også!
Dei er heilt fantastiske, her sa det klikk med ein gong, etter første dagen var eg inne i både familie og arbeidsmiljø. Humoren er på topp, og ein skal alltid terge litt i nabomannen eller dama. Smilet er på lur, og ingenting blir for vanskelig.

Dei har alle ulike personlighetar, og er kjekt å vera med ungane for dei er på same intelektuelle nivå som meg. Gler meg til å lera dei nokre pranks, dei kan allereie mange frå før. Gler meg til dei lære meg nokon og. Skal og bli kjekt å sjå dei neste månadane og læra meg betre å kjenna kvar enkelt person. Er liksom akkurat komt forbi det gode førsteinntrykket, men føler likevel at eg har kjent mangen av dei lenge allereie. Og slik har det vore frå dag ein! Er blitt veldig godt tatt imot, og føler at det ikkje berre er av denne familien men folk på New Zealand er genuint snille. Eller det er iallefall den kjensla eg har. Noko som kjem til å bli heilt fantastisk dei neste 6 månadane! :D


Quick in English aswell! Just saying that the people down here are great! They got a really good sense of humor, and they are all full of crap, but the good crap. Like never afraid to make a fool of them self. Fighting calfs struggling on the ground, just laugh with them. Getting shit in the face from a cow, don't cry, it is just for fun, get it out afterwards. I also really liked how the vet calls back to a farmer to listen how a cow is hanging on. That is sweet thinking that they probably helps 300 cows a day.

All of the people down here has really different personalities, and are really looking forward getting to know them. Eventhough I feel like I already know a lot of them, just after a couple of weeks! And I don't think it is just this family that is really nice, I feel that the people of New Zealand are all great, they are open and welcoming, and wants the best for everybody! Which is great. So really looking forward to the next 6 months! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar