torsdag 24. november 2011

Living by Murphy's Law!

Murphys lov seie at det som kan gå galt, vil gå galt!

Det har det gjort dei siste dagane.... -.-
Men som den Frette Litlehamaren eg er, kan ein berre læra av dei tinga som går imot ein. Eller som Bestefar sa tidlegare, møte du ei hindring, jobb deg gjennom den og fortsett framover! :) 

Har nå klart å gjera, det men dette er nokre av tinga som har skjedd dei siste dagane. Ein kalv har død, var aleina i fjosen og kyrne satte seg bare fast i karusellen og bøyde stålet bakom ei anna ku! Har klart å setja mopeden fast i gjørmo, noko som gutane lo av. Toppgaten, eller det elektriska som skal få kyrne inn på karusselen slutta heilt å gå! Og dei kalvane som me liksom skulle flytta ville ikkje vera med oss, i det heile tatt! Klarte og å tømma mykje mjølk ut av kalveautomatane, og satte firhjulingen fast i gjørma fordi eg hadde for mykje opp dei to cafeteriane som eg kjørte med. (ein Cafeteria er det som me matar kalvane med, dei tar ca 500 liter i kvar), og eg kjørte med to på ca, 300 liter i kvar.

Men du skal få ein dag imorgon som rein og ubrukt står, med blanke ark og teiknestiftar til! Og den dagen fekk eg! :) Hadde ein fortreffelige dag idag, og har ca merka 70 kalvar i øyrene, ganske bra dagsverk. Me har også flytta alle dei, gitt dei ormakur, og tatt horna deiras. Har rett og slett dansa med kalvar idag, mens alt gjekk fint. Braut dei i bakken, for å få dei til å gjera som me ville, og hadde det ganske løye, eller var iallefall løye for sjefen å sjå på.. Han lo godt. Men var ikkje alltid så mykje betre sjølv, når han berre stod og holdt kalven etter halen og den dansa rundt han. Men Murphys lov kan ikkje gjelda for alltid, så min tabbekvote er over, håpe eg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar